Het juiste postadres van de Belastingdienst
28 januari 2020 Uit Door 100% WerkgeverscoachWenst uw klant post te ontvangen op een postadres ?
Geef dit dan door aan de Belastingdienst. Een vermelding in het Handelsregister is niet voldoende!
Bij het inschrijven in het Handelsregister heeft uw klant de mogelijkheid om een postadres te laten opnemen. De Belastingdienst neemt dit adres niet automatisch over.
Als uw klant de post van de Belastingdienst wil ontvangen op een postadres, stuurt u namens uw klant een brief. Hierin vermeldt u:
- naam van uw klant,
- bij een zakelijk adres: de naam van het bedrijf of de instelling,
- BSN/RSIN,
- oude adres (zet erbij of dit woonadres/vestigingsadres of postadres is),
- nieuwe adres (zet erbij of dit woonadres/vestigingsadres of postadres is).
Stuur de brief naar:
Belastingdienst
Postbus 2891
6401 DJ HEERLEN
Let op!
Na ontvangst van het verzoek om wijziging van het adres vraagt de Belastingdienst om een bevestiging. Uw klant ontvangt hierover een brief op het oude adres.
Recente berichten
- UWV en gedifferentieerde premies WGA en Ziektewet 2025 16 juli 2024
- Wet toekomst pensioenen 16 juli 2024
- Vragen en antwoorden expertsessie: Wet toekomst pensioenen 12 juli 2024
- Voor hoeveel auto’s moet u bijtellen? 9 juli 2024
- De beschikkingen Wet tegemoetkomingen loondomein (Wtl) 2023 4 juli 2024
- Concernregeling en het 10%-criterium 4 juli 2024
- Kamerstukken die interessant zijn juni 3 juli 2024
- De dienst ‘Voorzieningen’ en het werkgeversportaal 1 juli 2024
- 2025 géén lage-inkomensvoordeel (LIV) 27 juni 2024
- Loon, laadpaal en bijtelling van de zaak 18 juni 2024